FANDOM

.jpeg

Шан - представник статі чан

Андоріанці - гуманоїдна раса із всесвіту «Зоряний Шлях».

Суспільство Редагувати

Андоріанці — мілітаристська цивілізація, істоти вкрай емоційні, але перевагою є відсутність дволикості, повага родини як найвищого блага. Великий вплив в суспільстві займають військові чини. Андоріанці були прийняті до Об'єднаної Федерації Планет саме через те, що під час тяжких для них часів, вони не розірвуть договір.

Зовнішні ознаки Редагувати

Шкіра андоріанців яскраво блакитного кольору, волосся сріблястого відтінку. На голові присутні антени, які виконують роль органів чуття та вираження деяких емоцій. Є різновид андоріанців — аенаріани, які мають світло-блакитний відтінок шкіри, сліпі від народження, але у них присутні телепатичні можливості. Однак два різновиди генетично сумісні і здатні до розмноження. Андоріанці витриваліші, аніж люди, але на їхні тіла негативно діють високі температури. Так, при температурі понад 30°C вони можуть втратити до 10% своєї ваги. Антени на голові також відповідають і за рівновагу. Втративши їх, андоріанець не може втримати рівновагу протягом доби. Самі ж антени регенеруються протягом 9 місяців. Втрата антен вважається принизливим, так як вони виступають критерієм привабливості.

Існує у них  4 статі

  • Жень - жіноча стать котра приймає участь у зачатті ембріона
  • Шень - жіноча стать котрій жень переда ембріон, щоб та його виносила та народила
  • Тан - чоловіча стать котра приймає участь у зачатті
  • Чан - чоловіча стать котра приймає учать в годуванні дитини, та в основному має всі фізіологічні ознаки жіночих статей.

Джерело інформації Редагувати