FANDOM

EmperorsArrival-SWE

Імператор прибув на Зірку Смерті II

Шив Палпатін, також відомий як Дарт Сідіус - останній Верховний Канцлер Галактичної Республіки та перший імператор Галактичної Імперії, неймовірно могутній: його не змогли вбити ні Мейс Вінду, ні Йода, ні інші джедаї. Він був темним лордом сітів, щодотримувався Правила двох, правила Ордена лордів ситів та був найвпливовішим лордом, якого коли небудь знала Галактика. Також він мав гострий інтелект і був здатен передбачувати різні варіанти майбутнього: фактично саме він перетворив Стару Республіку в Імперію та винищив майже всіх джедаїв. На все це в Палпатіна пішли десятиліття наполегливої праці. Сіт почав свій шлях до абсолютної влади, ставши сенатором. Потім, використовуючи свої здібності до маніпуляції, хитромудрість і могутність темної сторони Сили, він став верховним канцлером і пробув на цій посаді вісім років, поступово збільшуючи свою владу і перетворюючи демократичний режим Республіки в диктатуру. Всі ці роки і після Палпатін постійно влаштовував різні інтриги, такі як клонування джедая Джоруса К'баота і споруда фабрики з виробництва своїх же клонів на Біссі; вбивства і залякування небажаних політичних супротивників; розв'язування різних військових і політичних конфліктів; постійне внесення поправок до конституції, що наділяють його все новими повноваженнями, і так далі. Саме Палпатін увергнув Галактику в сепаратистську кризу і Війни клонів, саме він був керівником і маніпулятором обох сторін цього конфлікту - Республіки та Конфедерації незалежних систем; саме він керував усім ходом цієї війни, спрямованої на знищення джедаїв, які могли перешкодити йому досягти абсолютної влади. У 19 ДБЯ Палпатін схилив на темну сторону Енакіна Скайвокера, який отримав після цього ім'я Дарт Вейдер. Ця подія стала фатальним для всіх жителів галактики і джедаїв. У той же день Палпатін перетворив Стару Республіку в Галактичну Імперію. Протягом двох десятків років Палпатін одноосібно правив Галактикою, остаточно знищивши останні оплоти демократії, включаючи Сенат.