FANDOM

Symbole die rassen octo

Символ раси

Oc'to

Окто у грі Darkstar One

Octo pose big

Окто у зріст

Окто (анг. Oc'to) — істоти зі всесвіту гри Darkstar One.

Опис Редагувати

Окто — пік еволюції, яка почала свій шлях від равликів. На рідній планеті у них не було ворогів, і вони не знали воєн до виходу в космос. У міру розвитку Окто звільнилися від панцирів і виросли до порівнянних з людиною розмірів. Серед наук Окто воліли філософію і біологію, і вся їхня цивілізація побудована на основі цих знань.

Простодушність і доброта Окто, вирощені тисячоліттями миру, стали одними з причин галактичної війни: незважаючи на заборону, вони продовжували постачати Тулів обладнанням і тим самим спровокували бойові дії. Війна багато чому навчила равликів: серед них з'явилися талановиті полководці і дипломати.

Підкреслена неквапливість і незворушність - відмінна риса Окто, але за зовнішньою байдужістю ховається практичний розум і хоробра душа. Вони зневажають насильство в будь-якій формі, але готові в будь-який момент надати допомогу другові - навіть якщо знадобиться взятися до зброї. Люди, які запропонували шлях торгівлі й обмін знаннями, стали кращими партнерами космічних равликів.

Основа науки равликів - біотехнології, навіть їхні кораблі можна вважати живими. Під час битв Окто залишають в космосі «трутні» - стаціонарні бойові точки, що безперервно б'ють по супротивнику.

Космічні корабліРедагувати

Джерело інформації Редагувати