FANDOM

Noveria rachni queen

Королева Рачні у грі Mass Effect

Codex ME - Rachni

Рачні у кодексі гри Mass Effect

Рачні (анг. Rachni) — розумні істоти зі всесвіту ігор Mass Effect.

Опис Редагувати

Рачні або Рахні — комахоподібна раса, котра загрожувала винищенням усім расам Цитаделі приблизно за 2000 років до подій гри Mass Effect.

Створення Редагувати

Рачні виявили Протеани: розгледівши величезний потенціал Рачні, протеани допомогли їм стати розвиненою расою і почали використовувати їх в якості солдатів. Але Рачні пішли проти своїх наставників і вчителів й незабаром пішли за межі Імперії Протеан. Женці або не чіпали Рачні, або ті змогли пережити геноцид, проте як їм це вдалося досі невідомо.

Винищення Редагувати

Перший контакт з Рачні здійснився випадково, після активізації одного з мас-ретрансляторів, що не був нанесений на мапу. Рачні напали на тих, кого порахували загарбниками, принаймні так вважалося. Однак Королева Рачні, яку в 2183 році виявляє на Новерії Шепард, дає зрозуміти, що Рачні почали війну не з власної волі, а потрапивши під вплив ззовні. Спочатку вся наявна інформація на цей рахунок вказувала на Женців, однак в DLC: Левіафан висловлюється припущення, що, швидше за все, Рачні перебували під контролем Левіафанів. Так почалися "Рачнійські війни", які тривали 80 років. Рачні були найсильнішим супротивником, тому Саларіани прискореними темпами технічно розвинули молоду расу Кроганів, і ті змогли відбити захоплені планети. Через 220 років Крогани загнали Рачні на їх рідну планету Суен. Рачні відмовилися здатися, після чого Крогани винищили їх.

Відродження Редагувати

Незадовго до початку подій гри Mass Effect корпорація "Binary Helix" ("Подвійна спіраль") виявила яйце Рачні на покинутому кораблі й привезла його в дослідницьку лабораторію на корпоративну планету Новерія, закони якої дозволяли практично будь-які дослідження й експерименти. Таким чином Рачні було відроджено.

Королева Рачні, народжена з яйця, стверджує, що лють Рачні у війні була неприродною, а була наслідком якогось зовнішнього впливу - за її описом це нагадує вплив корабля Женців, а саме женця Володаря. Королева обіцяє Шепард(у), що в разі свого звільнення вона виростить мирне покоління Рачні, котрі будуть поважати всі форми життя. Подальша доля Рачні буде в руках капітана Шепард(а).

Остання зустріч Редагувати

Навіть якщо Королева Рачні була убита Шепард(ом) на Новерії, Женці самі створять нову королеву, тому капітану знову доведеться зустрітися з нею і її дітьми, тільки королева буде в полоні у Женців, які тримають її в якості "заводу" для виробництва лютих спотворених істот, що не чують музику своєї матері. Вона не може втекти і протистояти волі Женців, і просить Шепард(а) знову врятувати її і відповідно усю расу Рачні. У Шепард(а) є можливість не дати їй другого шансу.

Джерело інформації Редагувати